7 iul. 2015
  |   1 Comentariu

Publicitatea se mută pe internet

Până în anul 2020 publicitatea de pe internet va depăşi piaţa reclamelor de la tv – mediu care în acest moment domină pieţele globale de publicitate. Internetul a devenit mediul cu cea mai rapidă creştere globală la capitolul publicitate. O analiză dată publicităţii de ZenithOptimedia arată că în 2014 publicitatea din online a dominat pieţele din Australia, Canada, Danemarca, Ţările de Jos, Norvegia, Suedia şi Marea Britanie, urmând să se impună pe alte cinci pieţe – China, Finlanda, Germania, Irlanda şi Noua Zeelandă – până în 2017.

Interesant este că reclama de pe telefonia mobilă conduce detaşat. Cota globală de publicitate mobilă va creşte de la 5,1 la sută la 12, 9 la sută, aceasta reprezentând 70 la sută din creşterea globală a cheltuielilor pe publicitatea online.

Publicitate online

Numărul de telespectatori care îşi petrec timpul cu vizionarea filmelor online, pe laptop, tablete sau smartphone-uri este într-o creştere foarte rapidă, iar agenţiile de publicitate îşi schimbă tot mai mult bugetele în direcţia mediului online.

Nu sunt surprins de aceste mişcări de cheltuieli la nivel global. Vedem cu toţii că deja suntem invadaţi de reclame agresive care ne obligă să tot clickuim pe butoanele „închide reclama”. Poate mai scăpăm de reclamele stupide de pe tv cu detergenţi, pastă de dinţi şi blugi care îţi ridică curu în sus şi te face să arăţi ca la 20 de ani, deşi tu ai 70.(sursa)

Un răspuns la Publicitatea se mută pe internet

Ce mai poţi să spui?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Despre Urieş

Blogger, web designer, fotograf. Pasionat de fotografie, filme, calculatoare. Călătoresc cât de mult pot. Scriu şi citesc cu plăcere. Cea mai citită revistă: PhotoMagazine. Cel mai vizionat film: Gladiator (2000). Fotograful preferat: Andrzej Dragan. Aşteptări de la viaţă: n-am, prefer să mă aştepte ea.