25 mart. 2013
  |   2 Comentarii

Realitatea din visul meu exotic

O raza de soare imi mangaia obrazul. Am deschis un ochi si am privit somnoros spre fereastra. Dimineata se instalase deja de cateva ore bune, iar eu inca mai exersam starea aceea in care esti intre vis si realitate. In timp ce ma intorceam lenes pe partea cealalta am atins cu mana un obiect dur. M-am ridicat in capul oaselor curios sa vad ce corp strain a aparut in patul meu. Iubita disparuse de langa mine, asa ca am privit atent spre locul ei. O cutie din carton statea maiestuoasa pe perna alaturata, asteptand cuminte sa fie deschisa. Curiozitatea deja imi rodea unghiile pana in carne.

Am intins mana si am ridicat incet capacul cutiei misterioase. Un costum de baie de culoare turcoaz, cu o eticheta alba pe care scria Jolidon, astepta sa fie imbracat si purtat prin apa blanda a unei piscine. Langa el am zarit un plic pe care scria “indrazneste sa ma citesti”. De pe o bucata de hartie impaturita in doua un scris de mana elegant imi transmitea urmatorul mesaj: “De cand te stiu ti-ai dorit sa ajungi pe plaja Insulei Bora Bora si sa inoti pana la epuizare in apele limpezi ale Oceanului Pacific. Azi doresc sa-ti spun ca te iubesc intr-un fel diferit de cel de pana acum. Stiu ca-ti place culoarea turcoaz asa ca iti fac cadou un costum de baie in culoarea ta preferata si iti dau intalnire intr-un bungalow, din care, dupa ce vom face dragoste ca doi nebuni, poti sa te arunci direct in apa, exact asa cum ai tot visat mereu cu ochii deschisi. Nu accept scuze si nici un eventual refuz. Te iubesc si te astept in sufragerie sa ne bem cafeaua impreuna inainte de a pleca la aeroport, de unde vom decola cu avionul de la ora 16:00. A ta iubita fericita ca existi. Grabeste-te.”

Priveam inmarmurit hartia din fata ochilor mei. Mi-am pus un deget pe nas sa verific daca nu cumva visez. M-am simtit viu si trezit din somn de-a binelea. Am aruncat hartia si am fugit in sufragerie. Acolo, iubita mea imbracata provocator astepta cuminte pe fotoliu cu ceasca de cafea in mana. O lacrima de fericire atarna in coltul ochiului meu. Cu o dragoste imensa in suflet, mai ales ca realitatea era cat se poate de evidenta, am spus incet, privind-o in ochii ei mari: “te iubesc si iti multumesc ca imi faci viata minunata, esti cea mai speciala persoana din viata mea.” Ne-am luat in brate si ne-am sarutat patimas pana la sufocare. Ne-am baut apoi cafeaua si am plecat in graba spre aeroport.

…Stateam pe spate si savuram momentul. Iubita respira greu langa mine. Amandoi eram epuizati dar fericiti. Mi-am adunat ultimele puteri, am luat noul meu costum de baie pe mine si am iesit afara, pe marginea bungalow-ului unde ne cazasem in graba. Un soi de rampa astepta sa fie calcata de picioarele mele tremurande. Am pasit si am privit realitatea in ochi. In jurul meu doar apa, o apa cristalina si verde. Exact ce mi-am dorit intotdeauna. Am mai facut un pas, eram deja la marginea rampei de care statea rezemata o scara fixa, montata acolo pentru a intra incet in apa. Cuvantul incet nu exista pentru mine in acele momente. Mi-am fixat varfurile picioarelor pe margine si am facut un arc de cerc in aer, apoi m-am scufundat cu ochii deschisi pana cand respiratia isi cerea din nou drepturile. Am revenit la suprafata fericit. Eram in sfarsit in elementul si in realitatea din visul meu.

Inotam si recapitulam in gand ultimele evenimente din viata mea. Bungalow, soare, iubita  alaturi de mine, Oceanul Pacific, liniste, fericire si iubire. Oare ce ti-ai mai putea dori, Uries? Poate un fresh de portocale si inca un sarut de la ea. M-am scufundat din nou cu simturile trezite la maxim.

Am inotat toata ziua. Cand oboseam sa dau din maini si din picioare ma odihneam lenevind intr-un sezlong, lasand soarele prietenos de pe insula Bora Bora sa-mi rasfete pielea si simturile. Am petrecut o vacanta de vis, un vis devenit realitate, din care nu aveam cum sa ma trezesc deoarece o facusem deja de cateva zile. Intr-un tarziu ne-am intors acasa. Costumul de baie l-am impaturit cu grija si l-am pus in asteptare pe raftul de jos al sifonierului. In gand mi-am promis ca vacanta si darul oferite de iubita mea vor fi mai prejos fata de semnul meu de dragoste pe care il voi organiza la anul pentru ea. Iti doresc si tie, draga cititorule, un vis care sa devina realitate.

2 Răspunsuri la Realitatea din visul meu exotic

Ce mai poţi să spui?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Despre Urieş

Blogger, web designer, fotograf. Pasionat de fotografie, filme, calculatoare. Călătoresc cât de mult pot. Scriu şi citesc cu plăcere. Cea mai citită revistă: PhotoMagazine. Cel mai vizionat film: Gladiator (2000). Fotograful preferat: Andrzej Dragan. Aşteptări de la viaţă: n-am, prefer să mă aştepte ea.