21 sept. 2015
  |   5 Comentarii

RCS-RDS, sunteţi nişte hoţi!

RCS-RDS, da, repet, eşti o grupare capitalistă care le ia banii oamenilor degeaba. Echipamentele voastre au probleme, voi îi sfidaţi pe oameni crezând că sunteţi miezul internetului în România, pe angajaţi îi supuneţi la stres tocmai pentru că nu vreţi să oferiţi servicii de calitate, minţiţi clienţii, contractele voastre sunt abuzive.

Sunt client RDS încă de la înfiinţarea acestei firme. Mi-am făcut abonamente de internet acasă, la părinţi, la vreo trei firme personale, i-am recomandat la alţii, am fost minţit, aburit, înşelat la bani, am tot vorbit, dialogat, strigat, am tot încercat să mă înţeleg cu această firmă în termeni omeneşti, am înghiţit, am trecut cu vederea, am aşteptat, am sperat, dar acum gata. M-am săturat. RCS-RDS este o firmă care minte, care ia banii abuziv de la clienţi, care oferă servicii neconforme cu cele menţionate în contract.

În această lună am sunat de cel puţin trei ori la RDS pe motiv că internetul de la firmă merge cu întreruperi. Au venit doi băieţi care au lucrat ceva pe la echipamentul lor şi au plecat. Conducta de net a mers cum trebuie cam două zile, după care iarăşi a început să dea rateuri. Am sunat din nou. Un operator mi-a spus că la el se vede bine, că de fapt mie doar mi se pare că internetul nu funcţionează. Bă, eşti prost?

Am resetat parole, am pus cablul pe direct, am renunţat la router, am schimbat cabluri, am revenit cu telefoane. Aceeaşi situaţie. Toţi operatorii de la RDS m-au ignorat, aburit şi sfidat. În trei săptămâni am avut internet cumulat doar o săptămână. În curând va veni factura care va cuprinde plata serviciilor de internet pentru o lună întreagă. Pe nimeni nu interesează că firma X a beneficiat de un serviciu doar o săptămână. Gata, m-am săturat.

În cursul zilei de vineri, 18.09.2015, cineva de la RDS, un cineva din head office, a sunat şi a întrebat dacă poate să mă viziteze o echipă de la RDS pentru verificarea echipamentului, deoarece s-au constatat disfuncţionalităţi. A fost un telefon fără urmări, un telefon care promitea ceva fără corespondent în realitate. Adică nu m-a vizitat nimeni de la RDS. Nu m-a mirat, deoarece la această firmă astfel de practici sunt absolut normale.

Azi am sunat din nou la RDS, chiar dacă internetul funcţiona, în încercarea de a preveni o disfuncţionalitate care mi-ar fi dat peste cap programul. Nimeni nu ştia nimic. Am cerut să se înregistreze o sesizare. Operatorul, Bodron Dan, deşi credeam că este un nevinovat, m-a sfidat şi a început să mă aburească din nou. Nu a vrut să înregistreze sesizarea, prin urmare, din nou am simţit că m-am săturat de firma asta stupidă şi hoaţă. Am închis telefonul şi am hotărât să închei socotelile definitiv cu RCS-RDS.

Gata, deja este prea mult. RDS nu are departament de service specializat şi eficient, ci doar doi, trei băieţi angajaţi în teritoriu care fac ce pot şi cât pot de luni până vineri, în intervalul orar 9 – 17:00. Dacă ai o firmă care operează date exclusiv online, cu program de luni până duminică şi îţi cad echipamentele de la RDS vei fi nevoit să te opreşti din producţie deoarece RDS nu are oameni de service care să lucreze în weekend. Doar în cazuri excepţionale, când e vorba de vreo firmă care plăteşte servicii de internet la RDS de sute de milioane, vor fi aduşi de acasă, atenţie, oameni care să remedieze defecţiunile apărute în teren. În rest, Dumnezeu cu mila.

Totuşi, RCS-RDS ne abureşte de ani de zile cu asta:
Abureala-rds

Deci, gata, m-am săturat. Mă mut de la RDS. Dacă şi tu ai avut probleme cu RDS treci la comentarii, să dezvăluim aici toate căcaturile acestei firme, o firmă care de ani de zile îşi bate joc de clienţi.

5 Răspunsuri la RCS-RDS, sunteţi nişte hoţi!

  • CCC13 spune:

    Astăzi, 12 octombrie 2015, am făcut o sesizare online celor de la RDS & RCS, motivul fiind defecțiunea televiziunii prin cablu. Spre surprinderea mea, defecțiunea a fost remediată tot astăzi.
    Este adevărat că sesizările din trecut au avut explicații telefonice interminabile, nervii mei întinși la maxim, pentru a demonstra defecțiunea de la acel moment dat (cablu, net), fapt pentru care am ales varianta online, prin care enunțul a fost foarte scurt, fără alte întrebări. Deci, se poate…

  • rdsuck spune:

    Proabil nu ai ajuns sa inchizi contractul cu ei, sa vezi atunci distractie.

  • SOMODI VIOREL spune:

    Nu stiu ce abonamente aveti, ce echipamente dar eu sut extrem de multumit de ei, cu toate ca mai apar firave intreruperi/disfunctionalitati rare.
    Sunt super tari cei de la RCS fata de magarii de la UPC

Ce mai poţi să spui?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Despre Urieş

Blogger, web designer, fotograf. Pasionat de fotografie, filme, calculatoare. Călătoresc cât de mult pot. Scriu şi citesc cu plăcere. Cea mai citită revistă: PhotoMagazine. Cel mai vizionat film: Gladiator (2000). Fotograful preferat: Andrzej Dragan. Aşteptări de la viaţă: n-am, prefer să mă aştepte ea.