Blogger de meserie. Adică ai un blog pe care scrii full time aproape despre orice. Te consideri echidistant, nepărtinitor, deşi eu cred că a fi obiectiv în meseria asta nu e decât o utopie. Zilele trecute mă gândeam la un subiect la care tot documentez şi pe care aş vrea să-l dezvolt şi să-i dau drumul pe blog. Tot gândindu-mă la el o întrebare mă tot sâcâie: să fiu sau să nu fiu recalcitrant cu societăţile comerciale, cu firmele în general? Sau ar trebui să stau cuminte şi să nu mă iau de anumite firme pe motiv că cine ştie, cândva, poate vine vreuna la mine şi mă îmbie cu o reclamă sau cu vreun proiect pe bani? Hm, grea problemă.
Subiectul nu este simplu, chiar dacă pare. Poate primesc nişte păreri despre acest subiect. Tu ca şi blogger care eşti sau nu cum procedezi? Ce gânduri te bântuie în privinţa asta?
Sursa foto: www.engadget.com
Ce mai poţi să spui?