29 iun. 2015
  |   Nu sunt Comentarii

A fi sau a nu fi un blogger recalcitrant cu firmele

Blogger de meserie. Adică ai un blog pe care scrii full time aproape despre orice. Te consideri echidistant, nepărtinitor, deşi eu cred că a fi obiectiv în meseria asta nu e decât o utopie. Zilele trecute mă gândeam la un subiect la care tot documentez şi pe care aş vrea să-l dezvolt şi să-i dau drumul pe blog. Tot gândindu-mă la el o întrebare mă tot sâcâie: să fiu sau să nu fiu recalcitrant cu societăţile comerciale, cu firmele în general? Sau ar trebui să stau cuminte şi să nu mă iau de anumite firme pe motiv că cine ştie, cândva, poate vine vreuna la mine şi mă îmbie cu o reclamă sau cu vreun proiect pe bani? Hm, grea problemă.

Subiectul nu este simplu, chiar dacă pare. Poate primesc nişte păreri despre acest subiect. Tu ca şi blogger care eşti sau nu cum procedezi? Ce gânduri te bântuie în privinţa asta?

Sursa foto: www.engadget.com

Ce mai poţi să spui?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Despre Urieş

Blogger, web designer, fotograf. Pasionat de fotografie, filme, calculatoare. Călătoresc cât de mult pot. Scriu şi citesc cu plăcere. Cea mai citită revistă: PhotoMagazine. Cel mai vizionat film: Gladiator (2000). Fotograful preferat: Andrzej Dragan. Aşteptări de la viaţă: n-am, prefer să mă aştepte ea.
Abonează-te la blog prin email, pentru tine e gratis

Introdu aici adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te celorlalți 67 de abonați

Despre fotografie
Foto Blogger