4 sept. 2015
  |   1 Comentariu

Ce atrage mai mult, beneficiul sau ideea?

Lucrând ani buni în asigurări de viaţă am pus în practică numeroase metode studiate de-a lungul timpului. Unele au dat rezultate imediat, altele s-au soldat cu eşecuri datorită modificării comportamentului clientului în timp. Totuşi, am reuşit să observ că anumite practici nu-şi pierd valoarea decât din punct de vedere structural.

Prin urmare, atunci când cineva propune un plan de îmbunătăţire a ceva din viaţa ta nu ideea în sine este factorul principal de atracţie, ci BENEFICIUL, acesta este sau nu capabil să declanşeze motivaţia pentru a accepta o schimbare sau o idee, pentru a cumpăra un produs sau un serviciu.

Dar Beneficiul nu face legea doar în domeniul vânzărilor, ci şi în publicitate. Un studiu efectuat de cei de la Google, a scos la lumină faptul că titlul are o pondere de 80% din întregul anunţ publicitar, acolo regăsindu-se de obicei Beneficiul, fiindcă dacă titlul nu este bun acesta nu va atrage atenţia cititorului şi, prin urmare, nici restul anunţului nu va fi citit.

Iată 14 dintre cele mai bune idei pe care le comunică cele mai profitabile anunţuri.

  1. Cum să obţineţi publicitate gratuită?
  2. Cum să vă faceţi prieteni printre oameni influenţi?
  3. Cum să vă îmbunătăţiţi memoria?
  4. Cum să vă îmbunătăţiţi nivelul de trai fără sa vă schimbaţi loculul de muncă?
  5. Cum să vă simţiţi bine într-o cameră plăcută, cu multă linişte – chiar şi în zilele toride de vară?
  6. Plătiţi prea mult pentru asigurarea auto? Aflaţi cum să economisiţi sute de euro
  7. Modul facil de a vă schimba locul de muncă
  8. 3 simptome de sănătate pe care nu trebuie să le ignoraţi
  9. Ce să faci pentru a avea un păr perfect?
  10. Cum să slăbeşti fără să îţi deteriorezi sănătatea?
  11. Cum să faci bani pe internet lucrând de acasă?
  12. Cum să faci (ceva, orice, dar mai ales ceva ce interesează pe toată lumea)?
  13. Ce să faci ca să-ţi satisfaci iubitul/iubita?
  14. Un regim alimentar ieftin pentru a mânca sănătos

Mi-ar plăcea să citesc un răspuns detaliat la întrebarea cum să trăiesc fericit până la adânci bătrâneţi, cu milioane de euro pe card şi fără să mă leg de un loc anume. Tu la ce întrebare ai vrea să primeşti răspuns?

Îţi las aici şi un filmuleţ cu un discurs susţinut de Maya Penn, o tânără care demonstrează că poţi face afaceri mari chiar şi la vârste mici. Maya este antreprenor, animator, filantrop şi are propria afacere cu haine şi accesorii eco-friendly, produse pe care le vinde pe un site propriu, iar o parte din profiturile obţinute le dă mai departe sub formă de ajutoare caritabile. Merită s-o asculţi.

Un răspuns la Ce atrage mai mult, beneficiul sau ideea?

  • CCC13 spune:

    Vrei un răspuns detaliat? Mai greu, pentru că e foarte simplu. Din muncă cinstită nu poți avea milioane de euro, așa că nici locurile prin care vrei să fi călător nu pot fi multe.

    Întrebări pot fi multe…
    1. Cum să fac să alung teama?
    2. Cum să nu mă mai gândesc la trecut?
    3. Cum să am și eu o fetiță?

    Interesantă întrebarea ta chiar la numărul 13, o fi ghinion?!

Ce mai poţi să spui?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Despre Urieş

Blogger, web designer, fotograf. Pasionat de fotografie, filme, calculatoare. Călătoresc cât de mult pot. Scriu şi citesc cu plăcere. Cea mai citită revistă: PhotoMagazine. Cel mai vizionat film: Gladiator (2000). Fotograful preferat: Andrzej Dragan. Aşteptări de la viaţă: n-am, prefer să mă aştepte ea.
Abonează-te la blog prin email, pentru tine e gratis

Introdu aici adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te celorlalți 68 de abonați.

Despre fotografie
Foto Blogger