Lucrând ani buni în asigurări de viaţă am pus în practică numeroase metode studiate de-a lungul timpului. Unele au dat rezultate imediat, altele s-au soldat cu eşecuri datorită modificării comportamentului clientului în timp. Totuşi, am reuşit să observ că anumite practici nu-şi pierd valoarea decât din punct de vedere structural.
Prin urmare, atunci când cineva propune un plan de îmbunătăţire a ceva din viaţa ta nu ideea în sine este factorul principal de atracţie, ci BENEFICIUL, acesta este sau nu capabil să declanşeze motivaţia pentru a accepta o schimbare sau o idee, pentru a cumpăra un produs sau un serviciu.
Dar Beneficiul nu face legea doar în domeniul vânzărilor, ci şi în publicitate. Un studiu efectuat de cei de la Google, a scos la lumină faptul că titlul are o pondere de 80% din întregul anunţ publicitar, acolo regăsindu-se de obicei Beneficiul, fiindcă dacă titlul nu este bun acesta nu va atrage atenţia cititorului şi, prin urmare, nici restul anunţului nu va fi citit.
Iată 14 dintre cele mai bune idei pe care le comunică cele mai profitabile anunţuri.
Mi-ar plăcea să citesc un răspuns detaliat la întrebarea cum să trăiesc fericit până la adânci bătrâneţi, cu milioane de euro pe card şi fără să mă leg de un loc anume. Tu la ce întrebare ai vrea să primeşti răspuns?
Îţi las aici şi un filmuleţ cu un discurs susţinut de Maya Penn, o tânără care demonstrează că poţi face afaceri mari chiar şi la vârste mici. Maya este antreprenor, animator, filantrop şi are propria afacere cu haine şi accesorii eco-friendly, produse pe care le vinde pe un site propriu, iar o parte din profiturile obţinute le dă mai departe sub formă de ajutoare caritabile. Merită s-o asculţi.
Vrei un răspuns detaliat? Mai greu, pentru că e foarte simplu. Din muncă cinstită nu poți avea milioane de euro, așa că nici locurile prin care vrei să fi călător nu pot fi multe.
Întrebări pot fi multe…
1. Cum să fac să alung teama?
2. Cum să nu mă mai gândesc la trecut?
3. Cum să am și eu o fetiță?
Interesantă întrebarea ta chiar la numărul 13, o fi ghinion?!