19 aug. 2015
  |   Nu sunt Comentarii

Limbajul adsense uneori mă agasează

Google s-a gândit să ne întrebe dacă limbajul folosit în sistemul adsense este sugestiv, agasant, accesibil, profesional sau enervant de-a dreptul. Iniţiativa este binevenită. De multe ori m-am simţit agasat de textele folosite la reclamele şi anunţurile folosite în interfaţa adsense. Dar sunt şi anunţuri deştepte, atractive, care te determină să le accesezi.

Orice sondaj de opinie privind calitatea serviciilor oferite are un rol foarte important pentru viitorul companiei care le oferă. Când vine vorba de publicitatea pe internet lucrurile sunt destul de sensibile. Reclama în online câştigă teren, începe să devină o concurenţă extrem de serioasă pentru media clasică, prin urmare, testarea pieţei în mod constant nu poate decât să ducă la produse şi servicii adaptabile la cerinţele consumatorului.

Personal dau click pe reclamele adsense foarte rar, doar atunci când „îndemnul” la acţiune îmi pare deştept şi foarte tentant. Gestul devine aproape involuntar şi incontrolabil, ca atunci când ţii un regim şi văzând ciocolată pui mâna la ochi şi începi să mănânci.

Sondaj Google 1Ce să înţeleg de aici?Sondaj Google 2Sondaj Google 3Sondaj Google 4

Ce mai poţi să spui?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Despre Urieş

Blogger, web designer, fotograf. Pasionat de fotografie, filme, calculatoare. Călătoresc cât de mult pot. Scriu şi citesc cu plăcere. Cea mai citită revistă: PhotoMagazine. Cel mai vizionat film: Gladiator (2000). Fotograful preferat: Andrzej Dragan. Aşteptări de la viaţă: n-am, prefer să mă aştepte ea.